Waardering van klanten

De afgelopen periode werd ik verrast door mooie berichten van klanten op Linkedin..Zelf ben ik super integer met zichtbaarheid van klanten. Deze klanten besloten om hun blijdschap en dankbaarheid voor de bereikte resultaten te delen omdat ze anderen dit ook gunnen.

weet ook dat klanten niet alleen komen vanuit lastige situaties. Sommige klanten zitten goed in hun vel maar willen groeien en steeds vanuit henzelf (van binnen naar buiten) groeien en meer ruimte maken in hoofd en lijf om zonder belemmeringen te kunnen leven (en niet overleven)… Zie het als een apk of onderhoudsbeurt die je je auto wél geeft.

Ik krijg nog wel eens de opmerking; niets voor mij op zo’n matje liggen..

Ik leg graag uit wat hier de reden voor is.

Na intensieve gesprekken en oefeningen is het zonde als je als deelnemer al pratend weer terug loopt naar de auto of de fiets. Het hoofd neemt dan vaak de dagelijkse gang van zaken weer over. Terwijl de inzichten en de rust vaak in het lijf worden ervaren. Een gezegde is; ‘als je hoofd het had geweten, dan was het al opgelost’. Dus onder het genot van mooie muziek even de tijd nemen om de inzichten te laten binnenkomen. En goed in het lijf te integreren is van belang. Tegelijk zijn dit van die weinige rustmomenten waar het echt even om jou als persoon gaat. Waar jij de aandacht en rust krijgt die je verdient maar jezelf nog niet altijd gunt…hoe lekker is het dan om even te liggen en tijd voor jezelf te hebben…ik gun het jou ook!

groet Perry

Heeft u vragen?