Inzichten over Leiderschap & Teams

๐–๐š๐š๐ซ๐จ๐ฆ ๐จ๐ซ๐ ๐š๐ง๐ข๐ฌ๐š๐ญ๐ข๐ž ๐จ๐ง๐ญ๐ฐ๐ข๐ค๐ค๐ž๐ฅ๐ข๐ง๐  ๐ฌ๐จ๐ฆ๐ฌ ๐ง๐ข๐ž๐ญ ๐ฏ๐š๐ง ๐๐ž ๐ ๐ซ๐จ๐ง๐ ๐ค๐จ๐ฆ๐ญ ๐ž๐ง ๐ก๐จ๐ž ๐ฃ๐ž ๐๐ฎ๐ฎ๐ซ๐ณ๐š๐ฆ๐ž ๐›๐ž๐ฐ๐ž๐ ๐ข๐ง๐  ๐œ๐ซ๐žรซ๐ž๐ซ๐ญ ๐ข๐ง๐œ๐ฅ๐ฎ๐ฌ๐ข๐ž๐Ÿ ๐Ÿ” ๐ญ๐ข๐ฉ๐ฌ (๐Ÿ/๐Ÿ)

Organisaties willen vooruit. Groeien. Professionaliseren. Ruimte creรซren voor ambitie, kwaliteit en werkplezier. Al te vaak hoor ik verschillende signalen, afhankelijk van wie ik spreek. Voor het management gaat het niet snel genoeg, en ze geven aan dat mensen het niet snappen, dat ze niet willen of 'het grotere plaatje niet zien'. De medewerkers hebben vaak [...]

๐–๐š๐š๐ซ๐จ๐ฆ ๐จ๐ซ๐ ๐š๐ง๐ข๐ฌ๐š๐ญ๐ข๐ž๐จ๐ง๐ญ๐ฐ๐ข๐ค๐ค๐ž๐ฅ๐ข๐ง๐  ๐ฌ๐จ๐ฆ๐ฌ ๐ง๐ข๐ž๐ญ ๐ฏ๐š๐ง ๐๐ž ๐ ๐ซ๐จ๐ง๐ ๐ค๐จ๐ฆ๐ญ ๐ž๐ง ๐ก๐จ๐ž ๐ฃ๐ž ๐๐ฎ๐ฎ๐ซ๐ณ๐š๐ฆ๐ž ๐›๐ž๐ฐ๐ž๐ ๐ข๐ง๐  ๐œ๐ซ๐žรซ๐ž๐ซ๐ญ. (๐Ÿ/๐Ÿ)

Organisaties willen vooruit. Groeien. Professionaliseren. Ruimte creรซren voor ambitie, kwaliteit en werkplezier. Toch zie ik vaak hetzelfde gebeuren: โ€œWe hebben onze plannen gedeeld, we hebben een bijeenkomst gehadโ€ฆ maar in de praktijk verandert er weinig.โ€ Niet omdat mensen niet willen. Niet omdat het plan verkeerd is. Maar omdat ontwikkeling geen momentopname is. Het is een […]

Weet jij eigenlijk wat je naam betekent?

Bij mij was het verrassend treffend wat ik las. Enโ€ฆ klopt die betekenis met wie je bent? Of merk je dat er nog iets te ontdekken valt? Of nooit in verdiept wellicht. Gisteren kwam het in een gesprek met een collega weer naar voren. Ik had ooit mijn naam opgezocht en dacht toen al: ja, [...]

Wat zou er veranderen als jij en je collegaโ€™s elkaars gedrag- en communicatievoorkeuren beter zouden begrijpen?

DISC is een krachtig en toegankelijk instrument om inzicht te krijgen in je eigen gedrags- en communicatiestijl รฉn die van anderen. Met een persoonlijk Disc rapport (28 pag.) en de bijhorende uitleg over de theorie, krijg je: Inzicht in je eigen gedrags- en communicatievoorkeur en dat van anderen. Je herkent kwaliteiten die bij jouw voorkeursstijl [...]

Keuzes, offers en kou; de sleutel tot iets groters!

De foto's๐Ÿ‘‡ zijn van 32 jaar geleden tijdens de wintertraining van het Korps Mariniers in Noorwegen tijdens mijn diensttijd. Net onder de poolcirkel. We schrijven februari โ€™93. Ik werd eraan herinnerd toen ik afgelopen periode een paar keer de Noordzee indook, omdat ik het heerlijk vind om uit de comfortzone te zijn in dat koude [...]

Waardering van klanten

De afgelopen periode werd ik verrast door mooie berichten van klanten op Linkedin..Zelf ben ik super integer met zichtbaarheid van klanten. Deze klanten besloten om hun blijdschap en dankbaarheid voor de bereikte resultaten te delen omdat ze anderen dit ook gunnen. weet ook dat klanten niet alleen komen vanuit lastige situaties. Sommige klanten zitten goed [...]

Ik ben dankbaar voor de samenwerking met de volgende bedrijven

Heeft u vragen?