๐๐๐ฎ๐ณ๐๐ฌ, ๐จ๐๐๐๐ซ๐ฌ ๐๐ง ๐ค๐จ๐ฎ; ๐๐ ๐ฌ๐ฅ๐๐ฎ๐ญ๐๐ฅ ๐ญ๐จ๐ญ ๐ข๐๐ญ๐ฌ ๐ ๐ซ๐จ๐ญ๐๐ซ๐ฌ!
De foto's๐ zijn van 32 jaar geleden tijdens de wintertraining van het Korps Mariniers in Noorwegen tijdens mijn diensttijd. Net onder de poolcirkel. We schrijven februari โ93. Ik werd eraan herinnerd toen ik afgelopen periode een paar keer de Noordzee indook, omdat ik het heerlijk vind om uit de comfortzone te zijn in dat koude …
Waardering van klanten
De afgelopen periode werd ik verrast door mooie berichten van klanten op Linkedin..Zelf ben ik super integer met zichtbaarheid van klanten. Deze klanten besloten om hun blijdschap en dankbaarheid voor de bereikte resultaten te delen omdat ze anderen dit ook gunnen. weet ook dat klanten niet alleen komen vanuit lastige situaties. Sommige klanten zitten goed …
Wat is de werkelijke drijfveer achter gedrag en waarom is dat belangrijk?
Bij persoonlijke ontwikkeling richten veel mensen zich op gedragsverandering. Het klinkt logisch: verander je gedrag, en je krijgt andere resultaten. Toch zie ik in mijn werk dat gedragsverandering vaak van korte duur is en niet de voldoening oplevert die men zoekt. Eenmaal terug in de praktijk vallen mensen snel terug in oude patronen. Waarom gebeurt …
Wat is de werkelijke drijfveer achter gedrag en waarom is dat belangrijk? Lees meer »
Nieuwsbrief januari 2025
Wat maakt dat jij, of mensen in je omgeving steeds in dezelfde cirkel belanden? โMarc, manager van een mooie afdeling, verliet de vergadering en had wรฉรฉr het gevoel dat hij er niet had uitgehaald wat er in zat. Een paar collegaโs waren veel aan het woord geweest en toen hij zijn zegje kon doen, …
Nieuwsbrief november 2024
ย Hierbij ontvang je de eerste nieuwsbrief van Buro Delta. Het doel van deze nieuwsbrief is om je op de hoogte te houden van mijn activiteiten en waar mogelijk te inspireren tot persoonlijke en professionele ontwikkeling. Uiteraard blijf ik graag โtop of mindโ bij jou en je organisatie om mee te denken met ontwikkelvraagstukken. ย Over …
Je eigen leiderschap; zelfleiderschap
Ben je als leidinggevende, projectleider of ondersteunende professional erg bezig om anderen tevreden te houden? Kom je ontevreden uit overleggen omdat je (weer) niet je punt hebt gemaakt? Zou je leidend willen zijn en de gesprekken zo voeren dat ook jij tevreden uit het overleg stapt? Wie ben je in essentie als leidinggevende of projectleider? …