๐–๐ž๐ž๐ญ ๐ฃ๐ข๐ฃ ๐ž๐ข๐ ๐ž๐ง๐ฅ๐ข๐ฃ๐ค ๐ฐ๐š๐ญ ๐ฃ๐ž ๐ง๐š๐š๐ฆ ๐›๐ž๐ญ๐ž๐ค๐ž๐ง๐ญ?

Bij mij was het verrassend treffend wat ik las.   Enโ€ฆ klopt die betekenis met wie je bent? Of merk je dat er nog iets te ontdekken valt? Of nooit in verdiept wellicht.   Gisteren kwam het in een gesprek met een collega weer naar voren. Ik had ooit mijn naam opgezocht en dacht toen [...]

Wat zou er veranderen als jij en je collegaโ€™s elkaars gedrag- en communicatievoorkeuren beter zouden begrijpen?

DISC is een krachtig en toegankelijk instrument om inzicht te krijgen in je eigen gedrags- en communicatiestijl รฉn die van anderen. Met een persoonlijk Disc rapport (28 pag.) en de bijhorende uitleg over de theorie, krijg je: Inzicht in je eigen gedrags- en communicatievoorkeur en dat van anderen. Je herkent kwaliteiten die bij jouw voorkeursstijl [...]

๐Š๐ž๐ฎ๐ณ๐ž๐ฌ, ๐จ๐Ÿ๐Ÿ๐ž๐ซ๐ฌ ๐ž๐ง ๐ค๐จ๐ฎ; ๐๐ž ๐ฌ๐ฅ๐ž๐ฎ๐ญ๐ž๐ฅ ๐ญ๐จ๐ญ ๐ข๐ž๐ญ๐ฌ ๐ ๐ซ๐จ๐ญ๐ž๐ซ๐ฌ!

De foto's๐Ÿ‘‡ zijn van 32 jaar geleden tijdens de wintertraining van het Korps Mariniers in Noorwegen tijdens mijn diensttijd. Net onder de poolcirkel. We schrijven februari โ€™93. Ik werd eraan herinnerd toen ik afgelopen periode een paar keer de Noordzee indook, omdat ik het heerlijk vind om uit de comfortzone te zijn in dat koude [...]

Waardering van klanten

De afgelopen periode werd ik verrast door mooie berichten van klanten op Linkedin..Zelf ben ik super integer met zichtbaarheid van klanten. Deze klanten besloten om hun blijdschap en dankbaarheid voor de bereikte resultaten te delen omdat ze anderen dit ook gunnen. weet ook dat klanten niet alleen komen vanuit lastige situaties. Sommige klanten zitten goed [...]

Wat is de werkelijke drijfveer achter gedrag en waarom is dat belangrijk?

Bij persoonlijke ontwikkeling richten veel mensen zich op gedragsverandering. Het klinkt logisch: verander je gedrag, en je krijgt andere resultaten. Toch zie ik in mijn werk dat gedragsverandering vaak van korte duur is en niet de voldoening oplevert die men zoekt. Eenmaal terug in de praktijk vallen mensen snel terug in oude patronen. Waarom gebeurt [...]

Nieuwsbrief januari 2025

Wat maakt dat jij, of mensen in je omgeving steeds in dezelfde cirkel belanden?   โ€˜Marc, manager van een mooie afdeling, verliet de vergadering en had wรฉรฉr het gevoel dat hij er niet had uitgehaald wat er in zat. Een paar collegaโ€™s waren veel aan het woord geweest en toen hij zijn zegje kon doen, [...]

Ik ben dankbaar voor de samenwerking met de volgende bedrijven

Heeft u vragen?